Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Δράσεις του ΕΦΚΑ για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις πληγείσες περιοχές

Η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα, προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555). 

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

    

 

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
randomness