Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Περισσότερο για "βόλτα" και λιγότερο για αγορές οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

Μπορεί οι επισκέψεις των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ να είναι όλο και πιο συχνές, ωστόσο αγοράζουν λιγότερα προϊόντα ανά επίσκεψη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνα καταναλωτών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα. 


Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα μας, στο φύλλο της Τρίτης 26 Μαΐου.  


    

 

Απόψεις

Γράφει ο Χ.Τ. ο Βιτ’λιώτης13/04/2024Ελλάς Ελλήνων αχταρμάςΧώρα της προσωπίδαςΜ’ όλα τα φρούτα τις ψευτιάςΈμποροι της ελπίδας.--Η ψευτιά και το …μπουγέλοΈχουν μέλι στο...