Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Τη συμμετοχή της επιχειρηματικότητας στη στρατηγική για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος, ζήτησαν τα επιμελητήρια από τον Β. Κικίλια

Το τουριστικό προϊόν είναι πολυδιάστατο και απαιτεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την προώθηση και ανάπτυξή του, καθώς και τη συνεργασία όλων των φορέων κάθε περιοχής, αλλά και των επαγγελματιών του κλάδου.

Αυτό σημείωσε επιμελητηριακή αντιπροσωπεία, με επικεφαλής τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η συμβολή των επιμελητηρίων, μέσω των δράσεων που αναπτύσσουν και υλοποιούν με τους επιχειρηματικούς φορείς του τουρισμού, στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος προς όφελος του συνόλου της οικονομίας της χώρας.

Οι εκπρόσωποι της επιμελητηριακής κοινότητας αναφέρθηκαν, ως παράδειγμα, στον Ενιαίο Φορέα Τουρισμού Π.Ε. Τρικάλων που δραστηριοποιείται μέσω προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων, των δήμων, του Επιμελητηρίου Τρικάλων και της Αναπτυξιακής του, χαράσσει την τουριστική στρατηγική της περιοχής και αναλαμβάνει δράσεις για την ποιοτική αναβάθμιση και προώθηση του τουριστικού προϊόντος κατόπιν κοινής διαβούλευσης με τους επαγγελματικούς φορείς του Τουρισμού.

Σε αυτό το πλαίσιο, υπογραμμίστηκε η αναγκαιότητα υιοθέτησης ενός μοντέλου με παρόμοια χαρακτηριστικά, ενώ κατατέθηκε το αίτημα οι κυβερνητικές αποφάσεις που λαμβάνονται για την οργάνωση και την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας από τουριστικούς φορείς (DMO) να προϋποθέτουν τη συμμετοχή και τη συνέργεια όλων των φορέων - μεταξύ των οποίων και των επιμελητηρίων- κάθε περιοχής.

Ζητήθηκε ακόμη η στήριξη από την κυβέρνηση των δομών που έχουν δημιουργηθεί και εργαστεί για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του τόπου.

Στη διάρκεια της συνάντησης, ο υπουργός ενημερώθηκε, επίσης, από τον αντιπρόεδρο του ΕΕΑ, κ. Κογιουμτσή για το Open Mall AGORA ATHENS, το υπο-διαμόρφωση Ανοικτό Εμπορικό -Τουριστικό Κέντρο Πλάκας-Μοναστηρακίου, με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, αλλά και την τόνωση του τουρισμού. Αναδείχθηκε, παράλληλα, η ανάγκη προσθήκης του χαρακτηρισμού «τουριστικά» στα εμπορικά καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικές ζώνες, αλλά και η σημασία χρηματοδότησης της σύνδεσης της αγοράς με τον τουρισμό.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων και αντιπρόεδρος της ΚΕΕΕ, Βασίλης Γιαγιάκος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λευκάδας και πρόεδρος όλων των νησιωτικών Επιμελητηρίων (ΕΟΑΕΝ) Σωτήρης Σκιαδαρέσης και ο αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Νίκος Κογιουμτσής.

 
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 
 
 

    

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
randomness