Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ: Ξεκινά άμεσα η λειτουργία του – Δωρεάν κλήσεις όλο το 24ωρο

Ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης έδωσε εντολή να ελεγχθεί πειθαρχικά η υπεύθυνη προμηθειών του ΕΦΚΑ Πελοποννήσου για τα χαλασμένα κλιματιστικά, καθώς μέσα στο κατακαλόκαιρο και παρότι το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και καιρό δεν έχει βρεθεί λύση.

Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η λειτουργία του νέου, ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και του ΕΦΚΑ, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης κατά την αιφνιδιαστική του επίσκεψη στον ΕΦΚΑ Κορίνθου.

Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί σε επαγγελματική βάση με δωρεάν κλήσεις και 24 ώρες το 24ωρο.

«Θα αλλάξουν πολύ τα πράγματα με αυτό το νέο τηλεφωνικό κέντρο», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι τα ραντεβού στον ΕΦΚΑ είναι πολύ σημαντικά, «καθώς αποφεύγονται οι ουρές και το γνωστό χάος».

Σχετικά με τις καθυστερήσεις στην απονομή των συντάξεων, ο υπουργός Εργασίας τόνισε ότι οι προσπάθειες έχουν ενταθεί και προανήγγειλε βελτιώσεις ορατές σε όλους από το φθινόπωρο.

«Απαράδεκτες συνθήκες»: Στο πειθαρχικό η υπεύθυνη προμηθειών για τα χαλασμένα κλιματιστικά

Κατά την αυτοψία στον ΕΦΚΑ Κορίνθου, ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι διαπίστωσε απαράδεκτες συνθήκες εργασίας αναφερόμενος κυρίως στην προβληματική λειτουργία των κλιματιστικών ορισμένα από τα οποία δεν λειτουργούσαν καθόλου μέσα στο κατακαλόκαιρο αλλά και για την προμήθεια αναλώσιμων υλικών.

«Ενώ το θέμα για τα χαλασμένα air conditions είναι γνωστό εδώ και καιρό, υπάρχει ένα απίστευτο σούρτα φέρτα μεταξύ Κορίνθου, Τρίπολης και Αθηνών, για να δοθούν εγκρίσεις, παραεγκρίσεις κ.ο.κ. για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.

Έδωσε εντολή για ελεγχθεί πειθαρχικά η εκτελούσα χρέη γενικής διευθύντριας στον ΕΦΚΑ Πελοποννήσου για να καταλογιστούν οι ευθύνες για την κατάσταση. Ζήτησε επίσης να σταλούν εξηγήσεις από την αρμόδια Διεύθυνση των Τεχνικών Υπηρεσιών του ΕΦΚΑ στα Κεντρικά, γιατί τόσο καιρό δεν προτείνουν ένα καινούριο σύστημα, αλλά συμβιβάζονται με αυτή την απαράδεκτη, για τους συναδέλφους τους αλλά και για τους πολίτες που επισκέπτονται τα υποκαταστήματα, κατάσταση. 

«Έχω υποχρέωση να είμαι απαιτητικός από όλους: Από τη διοίκηση του ΕΦΚΑ, από τα διευθυντικά στελέχη, από τους υπαλλήλους, από τον ίδιο μου τον εαυτό. Αυτές οι υπηρεσίες ήταν πάντα και εξακολουθούν να είναι βασική εστία διαμαρτυρίας για τους πολίτες. Οφείλουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα με σύστημα, ταχύτητα και αποφασιστικότητα. Αλλά και με ένα πλαίσιο που θα αποδίδει πράγματι τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, με τον τρόπο και στο χρόνο που πρέπει. Όχι με μπαλώματα, αυτοσχεδιασμούς και καθυστερήσεις», τόνισε ο υπουργός Εργασίας.

Χαρακτήρισε τον ΕΦΚΑ προσωπικό στοίχημα για το οποίο είναι αποφασισμένος να δώσει μάχη χωρίς συμβιβασμούς σε δύο μέτωπα, στην καθυστέρηση των συντάξεων και στην εξυπηρέτηση του πολίτη.

 

Πηγή: skai.gr

 

 

    

 

Απόψεις

Γράφει ο Χ.Τ. ο Βιτ’λιώτης13/04/2024Ελλάς Ελλήνων αχταρμάςΧώρα της προσωπίδαςΜ’ όλα τα φρούτα τις ψευτιάςΈμποροι της ελπίδας.--Η ψευτιά και το …μπουγέλοΈχουν μέλι στο...