Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Η Volkswagen λανσάρει πέντε διαφορετικές υβριδικές εκδόσεις του νέου Golf

Παράλληλα με το σταδιακό λανσάρισμα της οικογένειας μοντέλων ID, η Volkswagen εξοπλίζει την υπάρχουσα γκάμα των μοντέλων της με προηγμένα υβριδικά κινητήρια συστήματα. Με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V ήπια υβριδικά - mildhybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα, στα Golfe Hybrid και Golf GTE, το Golf νέας γενιάς γίνεται το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Volkswagen.

Το νέο Golf 1.5 eTSI με ισχύ 150 ίππων, με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V παρουσιάστηκε ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου την άνοιξη, ενώ η μικρή έκδοσή του, το Golf 1.0 eTSI με τους 110 ίππους συμπληρώνει τη γκάμα. Η γκάμα του νέου Golf εμπλουτίζεται με δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα το Golfe Hybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.

Το Golfe Hybrid παράγει ισχύ 204 ίππους, έχει κατανάλωση 11 kWh/100 χλμ και η ηλεκτρική αυτονομία του είναι έως και 80 χιλιόμετρα. Το επίσης εξαιρετικά οικονομικό Golf GTE έχει σχεδιαστεί για εντυπωσιακές σπορ επιδόσεις. Εδώ, ο κινητήρας παράγει ισχύ 245 ίππους, μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ με αυτονομία έως και 62 χιλιόμετρα και έχει κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα.

Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golfe Hybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες , ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, το κινητήριο σύστημα λειτουργεί σε οικονομική λειτουργία Hybrid, γεγονός που καθιστά δυνατή την επίτευξη πολύ υψηλών αυτονομιών, έως και 870 χλμ. με το e-Hybrid και έως 745 χλμ. με το Golf GTE.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

 

 

    

 

Απόψεις

# Μπροστάρης σε όλους τους αγώνες των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ το στέλεχος του ΚΚΕ και Περιφερειακός Σύμβουλος Στερεάς ο Κώστας Μπασδέκης, έχει αναδείξει το πρόβλημα σε όλα...

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
randomness