Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Πότε θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Μώλου;

To θέμα της αμεσης λειτουργίας του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου Φθιώτιδας θέτουν προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα  Καραμανλή, οι βουλευτές του ΚΙΝΑΛ Χρήστος Γκόκας , Γεώργιος Μουλκιώτης και Βασίλειος Κεγκέρογλου .

 Στο Μώλο Φθιώτιδας διέρχεται αυτοκινητόδρομος, αλλά και η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

Μετά από πολλές καθυστερήσεις και υποσχέσεις κατασκευάστηκε ο υπερσύγχρονος Σιδηροδρομικός Σταθμός Μώλου και μάλιστα εγκαινιάστηκε το 2018. Η τοπική κοινωνία πίστευε ότι η λειτουργία του ήταν θέμα χρόνου, όμως τώρα – δύο
χρόνια μετά και τα εγκαίνια – ο σταθμός παραμένει ερμητικά κλειστός. Με αποτέλεσμα, τα υπερσύγχρονα μηχανήματα με τα οποία έχει εξοπλιστεί να παραμένουν αναξιοποίητα και η τεχνολογική τους υπεροχή να αχρηστεύεται.
Η ελπίδα και η προσμονή όλων για την παράδοση και λειτουργία του σταθμού παραμένει στα χαρτιά και στην ολιγωρία των υπευθύνων για τη μη ολοκλήρωση του έργου της τηλεδιοίκησης , επισημαίνουν οι ερωτώντες βουλευτές .

Τονίζουν πάντως οως και αυτός ο σκόπελος θα μπορούσε να ξεπεραστεί προκειμένου να μην μετατραπεί αυτός ο υπερσύγχρονος σταθμός σε κουφάρι με την πρόσληψη χειριστή που θα έκανε χειροκίνητα τις απαιτούμενες εργασίες μέχρι να ολοκληρωθεί το αντίστοιχο έργο.
Ακόμα πιο σημαντική ομως θεωρούν  τη λειτουργία του για την περίοδο που διανύουμε, καθώς , οπως αναφέρουν , ο σταθμός αυτός θα μπορούσε να εξυπηρετήσει την γενικότερη περιοχή του Δήμου Καμένων Βούρλων, όπου ο τουρισμός για τους κατοίκους αποτελεί την κύρια πηγή

του εισοδήματός τους.

Επίσης, προσθέτουν στην ερωτησή τους οι βουλευτές του ΚΙΝΑΛ , θα αποτελούσε την καθημερινή συνήθεια και για τους
κατοίκου κάθε ηλικίας, καθώς μέσω της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε και τους
δείκτες της ανεργίας να αυξάνονται, το τρένο είναι το πιο οικονομικό μεταφορικό μέσο.

Οι βουλευτές του ΚΙΝΑΛ ζητούν να ενημερωθούν για ποιους λόγους έχει καθυστερήσει, τόσα χρόνια, η λειτουργία του
Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου , γιατί  δεν προχωρά η  πρόσληψη χειριστή για την χειροκίνητη λειτουργία, μέχρι
να ολοκληρωθεί το έργο της τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ και  προτίθεται το υπουργείο να παραδώσει στο
επιβατικό κοινό το Σιδηροδρομικό Σταθμό Μώλου. 

 

    

 

Απόψεις

Γράφει ο Χ.Τ. ο Βιτ’λιώτης13/04/2024Ελλάς Ελλήνων αχταρμάςΧώρα της προσωπίδαςΜ’ όλα τα φρούτα τις ψευτιάςΈμποροι της ελπίδας.--Η ψευτιά και το …μπουγέλοΈχουν μέλι στο...