Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

 

Αν. Συνήγορος Καταναλωτή: Αυξημένα τα κρούσματα ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων

Για «βομβαρδισμό» από παράπονα καταναλωτών αναφορικά με τις νέες μορφές ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων, που υφίστανται πολίτες, το τελευταίο διάστημα, έκανε λόγο, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, Αθηνά Κοντογιάννη.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Κοντογιάννη, καταναλωτές αντιμετωπίζουν «αυτή την πρακτική σε πάρα πολλές διαφορετικές μορφές». «Από το 2017 και μετά έχουμε έξαρση στις σχετικές καταγγελίες και κάθε χρόνο είναι μεγαλύτερος ο αριθμός των παραπόνων. Η μία βασική κατηγορία πρακτικών που ακολουθούνται είναι ότι ξαφνικά δεχόμαστε ένα sms στο κινητό μας, που μας ενημερώνει απλώς ότι έχουμε εγγραφεί συνδρομητές σε μια υπηρεσία ή ένα παιχνίδι, που για πρώτη φορά το βλέπουμε, δεν το επιθυμούμε, δεν το ζητήσαμε ποτέ», σημείωσε η κ. Κοντογιάννη.

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα μας στο φύλλο της Παρασκευής 2 Αυγούστου.

 

   

Απόψεις

Ενόψει του χειμώνα που σε λίγο θα ενσκήψει σκέφτηκα οτι μερικά μέτρα πρόληψης και γνώσης του τρόπου μόλυνσης και του χρόνου επιβίωσης και συνεπώς δυνατότητας μόλυνσης...
randomness