Η Τράπεζα θεμάτων και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Γράφει ο Αθ. Δ. Γκίκας
Μαθηματικός
Kαι τι δεν άκουσε η έρμη «Τράπεζα θεμάτων» με την αύξηση του ποσοστού επανεξεταστέων.
Η αύξηση αυτή αποδόθηκε αποκλειστικά στην εφαρμογή του μέτρου της άντλησης του 50% των θεμάτων από την Τράπεζα του Υπουργείου Παιδείας.
Είναι λάθος της αντιπολίτευσης και των συνδικάτων των εκπαιδευτικών, που έσπευσαν να παρηγορήσουν τους αποτυχόντες, καταγγέλοντας ως «μαθητοκτόνο αυτό το σύστημα». Συνηθισμένη ελληνική τακτική. Όταν κάτι πάει στραβά το φορτώνουμε εκεί που μας βολεύει.
Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα μας, στο φύλλο της Πέμπτης 24 Ιουλίου.