Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Επαναλειτουργεί η Wartburg

Γράφει ο Φοίβος Ιωσήφ

 

Χιλιάδες εργάτες προσελήφθησαν τις τελευταίες ημέρες από την αυτοκινητοβιομηχανία Wartburg της πρώην Ανατολικής Γερμανίας. Αυτό κρίθηκε σκόπιμο από την διοίκηση της εταιρείας μετά την διαφαινόμενη κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης των συγκεκριμένων αυτοκινήτων από την διεθνή αγορά. Η εταιρεία BMW της Βαυαρίας αντίθετα απολύει εργάτες κατά χιλιάδες κάθε μέρα μετά την στροφή της αγοράς προς τα αξιόπιστα μοντέλα της Ρωσικής Lada και της περίφημης αυτοκινητοβιομηχανίας Trabant πού τόσα προσέφερε στους λαούς της Ρωσίας και της χερσονήσου Kamtsatka στις θεατρικές παραστάσεις στα έργα ΄΄αμάξι από τον τόπο σου κι ας μην παίρνει μπρος o κινητήρας’’ Ήρθε η ώρα να δικαιωθούν οι μηχανικοί των ανωτέρω εταιρειών προσφέροντας αυτοκίνητα ανωτάτης ταχύτητας 32 χλμ/ω και διαδρομών ακόμη και μήκους 80 χιλιομέτρων αρκεί η διαδρομή να ήταν σε κατήφορο.

Επίσης τα άριστα αυτοκίνητα Yugo  δικαιώνουν την φήμη τους για διαδρομές σε μέρες ξηρασίας γιατί σε βροχερούς καιρούς κανείς δεν μπορούσε να υπολογίσει το ύψος της στάθμης εντός του οχήματος και την πιθανότητα αποφυγής πνιγμού σε παιδιά και ηλικιωμένους.

Οι Γαλλικές εταιρείες Citroen και Peugeot πουλάνε όσο όσο τις μετοχές τους για να τις αντικαταστήσουν με αυτές της Moskvich που οι αξίες τους πέρασαν κάθε προηγούμενο και εξακολουθούν να ανεβαίνουν δαιμονιωδώς με κίνδυνο να μας κυβερνάνε πλέον οι δαίμονες. Ο θεός να βάλει το χέρι του, αν δεν βάλει κάτι πολυτιμότερο. Η Σοβιετική Ένωση πλέον δικαιώνεται με την πετρελαϊκή υπεροχή της. Ήγγικεν η ώρα της αληθείας και της επιστροφής στα πατρώα εδάφη των καλλίγραμμων Ρωσίδων που δεν θα ξανακατεβάσουν βρακί με δολάρια, παρά μόνον με ρούβλια. Αυτός κι αν είναι εκβιασμός!!

Θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι οι Ρώσοι ήταν πάντοτε ένας σκληρός και ετοιμοπόλεμος λαός, άσχετα που όποιος ήθελε τους μάζευε κουβάρι και τους πήγαινε έναν περίπατο μέχρι την Μόσχα.

Πρώτα ο Ναπολέων στα 1813 και μετά ο Χίτλερ στα 1943. Αυτό δεν λαμβάνεται υπόψιν,η σκληράδα των Ρώσων πολεμιστών έχει σημασία. Βέβαια εμείς έχουμε υποχρέωση να σταθούμε στο πλευρό των Ρώσων και κατά των Αμερικανών διότι στην Αμερική δεν μετανάστευσαν περισσότεροι από 10.000.000 Έλληνες με τεράστιες επιχειρηματικές και κοινωνικές επιτυχίες, στην Ρωσία θυμάμαι είχε πάει ο Μπατζανάκης του ξαδέρφου μου και είχε μείνει για περισσότερο από δύο εβδομάδες. Μετά γύρισε, δεν άντεχε άλλο τον πλούτο, ήταν ανυπόφορο το φορτίο του πανάκριβου εθνικού νομίσματος με το όνομα Ρούβλι!! Άμα είχες δυό τέτοια στην τσέπη σου μπορούσε να σε συλλάβει η αστυνομία ως διακινητή μαύρου χρήματος.

Τώρα τα πράγματα ηρέμησαν, κλείνει η Mercedes, κλείνει η Opel και η VW και μένει ελεύθερο το πεδίο για τις πωλήσεις των Ρωσικών ψυγείων, Air condition, ηλεκρικών κουζινών και όλων των άλλων πολυτίμων βιομηχανικών ειδών όποτε, εφόσον και αν κατασκευαστούν. Υπομονή, η Δύση καταρρέει, οι εταιρείες Lockheed και Boing ξεπουλάνε τα τελευταία 5.000 κομμάτια Jumbo 747 πού έχουν στο ράφι και εγγράφονται στο δυναμικό  της Trabant. Φτού, φυλακή το στόματί μου Κύριε.

Φοίβος Ιωσηφ

 

    

 

Απόψεις

Γράφει ο Χ.Τ. ο Βιτ’λιώτης13/04/2024Ελλάς Ελλήνων αχταρμάςΧώρα της προσωπίδαςΜ’ όλα τα φρούτα τις ψευτιάςΈμποροι της ελπίδας.--Η ψευτιά και το …μπουγέλοΈχουν μέλι στο...
randomness