Η κατάσταση στο σταθμό κάθε χρόνο και χειρότερα!!
@ Στην επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου στις 7 Οκτώβρη 2025, στη Λιβαδειά παρουσιάστηκε το στρατηγικό σχέδιο της Κυβέρνησης. Η παρουσία των ΜΑΤ και τα επεισόδια με τους διαμαρτυρόμενους αγρότες απασχόλησαν το Πανελλήνιο. Εντός της αιθούσης οι Υπουργοί παρουσίασαν το πρόγραμμά τους.
Για το σιδηρόδρομο ανακοίνωσε ο επικεφαλής του κλιμακίου
υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό κ. Κοντογεώργης και τα μέλη του κλιμακίου ότι από τις αρχές του 2026 ξεκινούν δοκιμαστικά δρομολόγια του προαστιακού Αθήνας – Λιβαδειάς. Επίσης ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ανακοίνωσε ότι μετά το κλείσιμο των εκδοτηρίων ο ΟΣΕ θα διαθέσει υπαλλήλους για φύλαξη του Σιδηροδρομικού Σταθμού.
Αναμένουμε λοιπόν την έλευση του Προαστιακού, σύμφωνα με με την εξαγγελία από το κυβερνητικό κλιμάκιο, που προφανώς δεν χρειάστηκε να έρθει στη Βοιωτική πρωτεύουσα με το τρένο για να διαπιστώσει την σημερινή εικόνα των σιδηροδρόμων.
Στις 15 Οκτώβρη ταξίδεψα με τρένο από τη Λιβαδειά προς Αθήνα. Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα διαπίστωσα ότι καθημερινά υπάρχουν μόνο τρείς επιλογές.
Στην ηλεκτροκίνητη γραμμή διπλής κατεύθυνσης με τα σύγχρονα συστήματα τηλεματικής κινούνται δύo IC από Αθήνα πρός Θεσσαλονίκη και το τοπικό από Λιανοκλάδι - Αθήνα.
Για το σταθμό της Λιβαδειάς συγκοινωνία από τη πόλη στο σταθμό δεν υπάρχει, να πας με το αυτοκίνητο και να το αφήσεις στο πάρκινκ του σταθμού είναι επικίνδυνο επειδή ο σταθμός δεν φυλάσσεται και είναι συχνό το φαινόμενο κλοπών και η μόνη επιλογή είναι ταξί που κοστίζει περίπου 10€(όσο και το εισιτήριο για Αθήνα) ή να σε μεταφέρει κάποιο δικό σου πρόσωπο.
Η κατάσταση στο σταθμό κάθε χρόνο και χειρότερα.
Με το κλείσιμο των εκδοτηρίων έχουν φύγει ακόμη και τα αδέσποτα και δεν κυκλοφορεί ψυχή. Εγκατάλειψη και ερημιά. Τα κτήρια κλειδωμένα, εγκαταλειμμένα οι ηλεκτρονικές πινακίδες αν και τοποθετήθηκαν ποτέ δεν λειτούργησαν, παντού σκουπίδια οι χώροι υγιεινής εκτός λειτουργίας.
Τώρα πως γίνεται με 4 δις € επενδύσεις μόνο από το 2000 έως το 2023, τις ανακοινώσεις για ασημένια βέλη και τηλεματική, την ανάθεση μεταφορικού έργου στους Ιταλούς με εγκαίνια χαρές να έχουμε φθάσει στη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία του αιώνα στα Τέμπη και τρία χρόνια μετά να αναπολούμε το τρένο των παιδικών μας χρόνων τη δεκαετία του 70 και του 80, αυτό είναι πράγματι κατόρθωμα.
Παν. Βασ



Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

