Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Με τον γγ του ΟΗΕ Μπαν Κι-Μουν θα συναντηθεί αύριο ο Προκόπης Παυλόπουλος

Τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ Μπαν Κι-Μουν, θα δεχθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, αύριο (Παρασκευή 17 Ιουνίου) και ώρα 20.15, στο Προεδρικό Μέγαρο.

Στη συνέχεια, θα παραθέσει δείπνο προς τιμήν του, στο Μουσείο της Ακρόπολης, στο οποίο θα παρακαθήσουν, επίσης, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης και ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.

(ΠΗΓΗ ΑΠΕ)

 

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Μηνιαίο αρχείο ειδήσεων

randomness