ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ
Με αφορμή το άρθρο του κου Χρήστου Αλεξανδρή στο «ΛΑΜΙΑΚΟ ΤΥΠΟ» του σαββατοκύριακου 7ης και 8ης Ιουνίου θα ήθελα να εκφράσω τη διαφωνία μου για τη γενίκευση που έγινε και για την αφοριστική διάθεση των γραφομένων του. Σε καμία περίπτωση δεν χαρακτήρισα, ούτε προσπάθησα να πείσω κανέναν πως οι ιδιώτες είναι «μισητοί» ή «μοχθηροί» άνθρωποι όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο άρθρο, ενώ επίσης ποτέ δεν έχω καταγγείλει στο σύνολό της την ιδιωτικοποίηση ή γενικότερα την ιδιωτική πρωτοβουλία. Όσον αφορά την απόφαση της κυβέρνησης να εκχωρήσει στο ΤΑΙΠΕΔ την ιδιωτικοποίηση του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού, παραμένω κάθετος στην άποψή μου και θα επαναλάβω για άλλη μια φορά πως ο ορεινός όγκος του Παρνασσού με αυτά που προσφέρει και τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα εκεί, ήταν και θα πρέπει να παραμείνει δημόσιο αγαθό. Ειδικά όσον αφορά το ΤΑΙΠΕΔ και τις διαδικασίες του θέλω να υπενθυμίσω την «τύχη» των Ιαματικών πηγών και της μαρίνας της Ιτέας. Επίσης τονίζω ξανά πως τέτοιου είδους κυβερνητικές αποφάσεις για τόσο σοβαρά και ευαίσθητα θέματα, θα έπρεπε πριν παρθούν οριστικά να ληφθούν υπόψη οι απόψεις των τοπικών κοινωνιών, οι οποίες θα έπρεπε σε αυτή την περίπτωση να έχουν τον πρώτο λόγο. Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ξανά πως αυτά που αναφέρω και που είχα ξανά αναφέρει πριν από λίγες μέρες στην κοινή μου επιστολή με τους άλλους Αντιπεριφερειάρχες, ουδεμία σχέση έχουν με τα γραφόμενα του άρθρου όσον αφορά τη στάση μου απέναντι στους ιδιώτες, ακριβώς επειδή δεν αντιτίθεμαι στην ορθότερη διαχείριση της αξιοποίησης του πλούτου που προσφέρει στις τοπικές κοινωνίες ο Παρνασσός.Θωμάς Στάικος
Απάντηση συντάκτη: Στο φίλο αντιπεριφερειάρχη Θωμά Στάικο θέλουμε να υπενθυμίσουμε ότι η γλαύξ, σύμβολο σοφίας, κυκλοφορεί πάντα με τη δύση του ηλίου όταν τα γεγονότα της ημέρας έχουν συντελεστεί. Πολιτικά κάποια ζητήματα κρίθηκαν τα προηγούμενα χρόνια από την ίδια την δυναμική των εξελίξεων και τις κατευθύνσεις της οικονομίας. Και σίγουρα σε καμιά περίπτωση δεν είναι σωστό και σοφό να επιμένεις σε μια συνταγή η οποία αποδείχτηκε λανθασμένη συσσωρεύοντας ελλείμματα και χρέη στο ελληνικό δημόσιο. Ο κρατισμός μας βούλιαξε, ο κρατισμός δεν είναι αυτός που θα μας σώσει. Συμφωνούμε με τον κ. αντιπεριφερειάρχη ότι “ο Παρνασσός πρέπει να παραμείνει δημόσιο αγαθό”. Φαντάζομαι όμως πως θα συμφωνήσει και εκείνος μαζί μας ότι άλλο πράγμα ο κρατισμός και άλλο πράγμα η προστασία του δημόσιου αγαθού. Άλλο πράγμα ο επιτελικός ρόλος του κράτους και εντελώς άλλο πράγμα ο ιδιοκτησιακός. Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι θετικό ότι ένα σχόλιο δικό μας έγινε αφορμή για να ανοίξει διάλογος μέσω της εφημερίδας μας για το μέλλον του Παρνασσού.
Χρήστος Αλεξανδρής



Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014
