Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Μπράλος – Άμφισσα :Τι θέλει να πεί ο ποιητής ;

Εντονο παρασκήνιο συνοδεύει τις εξελίξεις γύρω απο τον μεγάλο οδικό αξονα Μπράλος -Αμφισσα , εργο που δημοπρατήθηκε αλλά ολα δείχνουν οτι πριν αρχίσει να κατασκευάζεται θα πρέπει να περάσει απο πολλές ...εξετάσεις φερεγγυότητας και αξιοπιστίας της Διοίκησης και των αρμόδιων υπηρεσιών του υπουργείου Υποδομών αφενός και αφετέρου  των κατασκευαστικών εταιρειών που διαγκωνίστηκαν και συνεχίζουν να διαγκωνίζονται σε μια σκληρή μάχη διεκδίκησης του εργου . Τελευταίες πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας  κάνουν λόγο για υπόγειες συζητήσεις και παρασκηνιακές διαβουλεύσεις μεταξύ ενδιαφερομένων προκειμένου να επέλθει μια συμφέρουσα συμφωνία για ολες τις πλευρές και να αποφευχθούν δικαστικές προσφυγές και περιπέτειες (που να μπλέκεις με τα δικαστήρια ), που θα αποβούν σε βάρος του εργου αλλά κυρίως σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων που διακυβεύονται στη συγκεκριμένη υπόθεση . Προς το παρών ολα παραμένουν θολά και κανείς δεν μπορεί μετα βεβαιότητας να αποφανθεί αν πρόκειται για μια περίεργη παρτίδα σκάκι με ''επαθλο'' τα πολλά λεφτά για τον νικητή αλλά και δώρο για τον ...ηττημένο μια πολιτική προσφορά ή αν τελικά εχουμε να κάνουμε με παιχνίδι μπιλιάρδο με πολλές καραμπόλες για τους εμπλεκόμενους του παιχνιδιού .

Οπως διαβάζουμε στο καλά ενημερωμένο οπως φαίνεται site RADAR στο έργο Μπράλος – Άμφισσα, που είχε προσυμφωνηθεί να το πάρει η εταιρεία ΑΒΑΞ  μπήκε σφήνα η κοινοπραξία της ΤΕΚΑΛ, μαζί με την ΙΝΤΕΡΚΑΤ κοινοπραξίες στις οποίες συμμετέχουν  γνωστά ονόματα επιχειρηματιών και μάλιστα με εντονη κατασκευαστική δραστηριότητα και στην περιοχή της Λαμίας και της Φθιώτιδας . Ως γνωστόν η κοινοπραξία αυτή  αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης , αλλά οπως αναφέρει το RADAR  ''οι νταραβεριτζήδες της πιάτσας ανακάλυψαν ότι η CMC είχε στην Ιταλία μεγάλα δάνεια! Και επομένως δεν ήταν εξασφαλισμένη η δυνατότητα της να υλοποιήσει ένα τόσο μεγάλο έργο! Δεν ήταν φερέγγυα! ''

Σύμφωνα πάντα με το RADAR που φαίνεται να εχει ''καλές πληροφορίες''  '' χάλασε το ροτέισον και αν η Αβαξ έχανε αυτό το έργο, έπρεπε να της δώσουν κάποιο άλλο που είχε προσδιοριστεί και συμφωνηθεί για άλλη εταιρία !

Κατάλαβαν στο Υπ. Υποδομών , λέει το RADAR , ότι θα υπάρξει προσφυγή αρχικά στην Αρχή Προδικαστικών διαφορών και εν συνέχεια στο ΣτΕ, με αποτέλεσμα το έργο των 285 εκατ. να μπλοκαριστεί και πιθανόν η απόφαση της επιτροπής διαγωνισμού να ανατραπεί!

Έτσι, ξεκίνησαν οι υπόγειες συζητήσεις, οι διαπραγματεύσεις, το «πάρε δώσε», οι υποσχέσεις!

Στο τέλος της ημέρας οι πληροφορίες που επικαλείται το RADAR , λένε πως ΤΕΚΑΛ- Ιντερκάτ – CMC di Ravenna δεν θα προχωρήσουν σε προσφυγές γιατί , ισχυρίζεται το RADAR ''δεσμεύτηκαν να τους δώσουν είτε άλλη εργοληπτική δουλειά, είτε το πιθανότερο, μεγάλη υπεργολαβία στο Μπράλος – Άμφισσα!''

Τι θέλει να πεί ο ποιητής ;

    

 

Απόψεις

# Μπροστάρης σε όλους τους αγώνες των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ το στέλεχος του ΚΚΕ και Περιφερειακός Σύμβουλος Στερεάς ο Κώστας Μπασδέκης, έχει αναδείξει το πρόβλημα σε όλα...
randomness