Υπέρ του ''ΝΑΙ '' στο δημοψήφισμα τάσσεται η ΠΕΔ Στερεάς -Αντιδράσεις απο τα αυτοδιοικητικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ
Γράφει ο Χρήστος Αλεξανδρής
Με ξεκάθαρο και κατηγορηματικό τρόπο η ΠΕΔ Στερεάς τάχθηκε σήμερα υπέρ του ''ΝΑΊ'' στο δημοψήφισμα προκειμένου να μείνει η χώρα στο ευρώ και την ευρωπαική ενωση . Σε εκτακτη συνεδριασή του το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΔ συζήτησε τις τελευταίες δραματικές εξελίξεις και τα προβλήματα που εχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των πολιτών και σε ολους τους Δήμους της Περιφέρειας με το κλείσιμο των Τραπεζών και την ελλειψη χρηματοδότησης της χώρας .
Οι Δήμαρχοι που συμμετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΔ δεν εκρυψαν την εντονη ανησυχία τους και τον προβληματισμό τους για τις πρωτόγνωρες καταστάσεις που εχουν δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες με τις κλειστές τράπεζες,τους περιορισμούς στις αναλήψεις μετρητών από τα ΑΤΜ, τις «ουρές ντροπής» των συνταξιούχων που αδυνατούν να εισπράξουν τη σύνταξή τους, και στο νέκρωμα κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας που θα οδηγήσει στο κλείσιμο επιχειρήσεων, σε απολύσεις εργαζομένων και στην αύξηση της ανεργίας, .Στη σημερινή συνεδρίαση της ΠΕΔ δεν ελειψαν και οι αντιπαραθέσεις μεταξύ των αυτοδιοικητικών με την Δήμαρχο Λειβαδειάς Γιώτα Πούλου να κατηγορεί το προεδρείο της ΠΕΔ οτι ταυτίζεται με τα ψηφίσματα της ΚΕΔΕ χωρίς να καταθέτει τη δική της πρόταση . Κάλεσε μάλιστα τους Δημάρχους να μην παρασύρονται απο τα κομματικά παιχνίδια της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ και να εκφράζουν την αυτοδιοικητική τους πρόταση .''Δεν είναι δυνατόν να κλείσουμε τα μάτια στη σημερινή καινούρια πραγμνατικότητα που εχει διαμορφωθεί και να μην συζητήσουμε τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι Δήμοι '' τόνισε ο Αντιδήμαρχος Λαμίας Γιάννης Ρούλιας καλώντας τα στελέχη που πρόσκεινται στην κυβερνητική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ να αναθεωρήσουν τη στάση τους και να συμφωνήσουν με την πρόταση της ΠΕΔ . ''Το ερώτημα του δημοψηφίσματος αν συμφωνούμε ή οχι με τα μέτρα είναι πλαστό δεν υφίσταται πλέον γιατί ολόκληρος ο πλανήτης το μοναδικό ερώτημα που θέτει είναι ναί ή οχι στο ευρώ και εμείς δεν μπορούμε να αρνηθούμε αυτή την πραγματικότητα '' υποστήριξε ο Δήμαρχος Δελφών Θανάσης Παναγιωτόπουλος συμφωνώντας με την πρόταση του προέδρου της ΠΕΔ για υπερψήφιση του ναί στο δημοψήφισμα .
''Η Αυτοδιοίκηση λέει ΝΑΙ στην Ευρώπη, ΟΧΙ στο λαϊκισμό'' τόνισε στην εισηγησή του ο πρόεδρος της ΠΕΔ Λουκάς Υπερήφανος προσθετοντας οτι σε αυτήν την κρίσιμη για το μέλλον του τόπου μας συγκυρία, η Αυτοδιοίκηση δεν θα παρακολουθήσει αδρανής τις εξελίξεις.
''Για μας υποστήριξε ο πρόεδρος της ΠΕΔ η έξοδος της χώρας από την ευρωζώνη και ο αποκλεισμός μας από τα ευρωπαϊκά κονδύλια θα είναι καταστροφική. Θα οδηγήσειστην απώλεια πόρων από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, και αλλα.
Η αγωνία των Δημάρχων είναι οτι οι τελευταίες εξελίξεις και η ελλειψη χρηματοδότησης θα οδηγήσει στην κατάρρευση δημοτικών και κοινωνικών δομών και υπηρεσιών στην αναστολή προγραμμάτων όπως το Βοήθεια στο Σπίτι, και στην αδυναμία εκτέλεσης σημαντικών έργων σε όλους τους Δήμους, όπως σχολεία, δρόμοι, πλατείες, αναπλάσεις, έργα ύδρευσης και αποχέτευσης .
Στην απόφαση της ΠΕΔ γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην Ευρώπη με τους Δημάρχους να συμφωνούν οτι αυτό που εχουμε να επιλέξουμε είναι ανάμεσα στα δύσκολα μέτρα και την καταστροφή . ''Αποτελεί μεγάλο ρίσκο για τη ζωή όλων μας, να αποφασίσουμε να βρεθούμε εκτός Ευρώπης. Αντίθετα, αν παραμείνουμε εντός Ευρώπης, θα έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε προς το καλύτερο, αυτά που σήμερα μας ενοχλούν '' τόνισε ο Δήμαρχος Δωρίδος και αντιπρόεδρος της ΠΕΔ Γιώργος Καπετζώνης .
Για τους παραπάνω λόγους, η ΠΕΔ τάχθηκε υπέρ του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου. Στο τελικό κείμενο της συμφωνίας οι Δήμαρχοι διευκρινίζουν οτι τάσσονται κατά του οχι γιατί ισοδυναμεί με έξοδο της χώρας μας από την Ευρώπη.



Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

