Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Ανοικτή επιστολή προς τον κ. δήμαρχο Καμένων Βούρλων

Αξιότιμε κ. δήμαρχε,

Με αφορμή τη βλάβη που συνέβη την Τετάρτη 17/9/2025 στο δίκτυο ύδρευσης και ήταν ιδιαίτερα αισθητή, καθολική αν δεν κάνω κάποιο λάθος, στην περιοχή του Μώλου, έχω να επισημάνω τα εξής:
Καλώς και αρκετά έγκαιρα κινητοποιήθηκε η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου και σε λογικό χρόνο αποκαταστάθηκε τεχνικά η βλάβη. Ως προς το σκέλος αυτό συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες στη διαδικασία.
Όχι όμως στην όλη διαδικασία. Διότι αυτή απαιτεί ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μηχανισμό ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗΣ ενημέρωσης των κατοίκων της περιοχής στη μητρική τους γλώσσα.
Και ο μηχανισμός αυτός λειτουργεί σχεδόν αυτοματοποιημένος, μια και η συγκεκριμένη διαδικασία έχει καθιερωθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί να ανακοινώνεται η βλάβη και όλοι οι κίνδυνοι που προκύπτουν εξ αυτής, με αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με μεγαφωνική εγκατάσταση και που διατρέχουν την περιοχή που επηρεάζεται από τη βλάβη, ενημερώνοντας ακουστικά τους κατοίκους.
Παράλληλα, συντάσσονται κατεπειγόντως δελτία τύπου που ενημερώνουν ένα άλλο κομμάτι του κοινού που δεν βρίσκεται στην περιοχή της συγκεκριμένη ώρα και φυσικά, διανέμονται σε κάθε Μ. Μ. Ε. που μπορεί να ενημερώσει έγκαιρα, για όλους τους πιθανούς κινδύνους που ελλοχεύουν μετά την εκδήλωση της βλάβης.
Σημειωτέον, πως η σύνταξη ενός δελτίου τύπου (ιδιαίτερα στην Ελληνική γλώσσα) δεν είναι αγγαρεία, Κατά την ταπεινή μου άποψη, εκτός από την σίγουρα κατεπείγουσα και σημαντικη προσπάθεια του συντάκτη, απαιτεί αρκετούς επανελέγχους. Απαιτεί κάποιον επιπλέον έλεγχο από δεύτερο άτομο, αλλά και από τον υπογράφοντα το κείμενο.
Και θεωρώ πως ο Δήμος Καμένων Βούρλων διαθέτει αρκετούς με μεταπτυχιακους τίτλους.
Εκδόθηκε λοιπόν, κατά πιστή αντιγραφή, το κατωτέρω Δελτίο Τύπου.
“Ενημερώνουμε τους δημότες ότι σήμερα Τετάρτη 17.09.25 εξ αιτίας σοβαρής ηλεκτρολογικής βλάβης στη γεώτρηση του Μώλου, πραγματοποιήθηκε έκτακτη διακοπή υδροδότησης.
Από το μεσημέρι εργάζονται για την αποκατάστασή της υπάλληλοι του Δήμου παρουσία και των αρμόδιων Αντιδημάρχων.
Μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε το νερό ύδρευσης μόνο για τις απολύτως απαραίτητες ανάγκες.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.”
Όπως διαπιστώνει κανείς, λίγο πριν μας ευχαριστήσει για την κατανόηση, μας προτρέπει...
...να χρησιμοποιούμε το νερό για ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
 Τα παιδάκια στις προνηπιακές τάξεις, όπου διδάσκονται την έννοια βασικών λέξεων, μικρών φράσεων και στοιχειωδών νοημάτων, γνωρίζουν πως η πιό απαραίτητη ανάγκη μας - στη σχέση μας με το νερό -, δεν είναι το πλύσιμο της ζάντας του αυτοκινήτου, ούτε ο ψεκασμός κατά τη διάρκεια του σιδερώματος, αλλά η ανάγκη ενυδάτωσης του οργανισμού μας, είτε "σκύψουμε στη βρύση", είτε ακολουθήσουμε τη διαδικασία του "φέρτε μου ένα ποτηράκι...."
Τεράστιος ο κίνδυνος με την παράλειψη αναφοράς στο ότι ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΆΒΗΣ (ή μέχρι νεωτέρας ενημερωσης), ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΊΝΕΤΕ ΝΕΡΟ ΑΠΌ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.
Κανείς δε θα μας κατηγορούσε για σύμβαση με τις εταιρίες εμφιάλωσης για επιλεκτική προώθηση των προϊόντων τους
Προσωπικά άλλωστε, όταν κατά τη διάρκεια του Δ.Σ. στο Μώλο ζήτησα νερό (για να πιω ένα φαρμακευτικό σκεύασμα), μου έδωσαν (δωρεάν) εμφιαλωμένο νερό και ευχαριστώ.
Είχαν όλοι άραγε την ίδια αντιμετώπιση, ή έστω την επίγνωση των κινδύνων από ακατάλληλο προς πόση νερό ;
Ευχαριστώ κι εσάς αν διαθέσατε λίγο απ' τον πολύτιμο χρόνο σας, να μελετήσετε τα τόσο αυτονόητα πράγματα που αναφέρω !

Με τιμή
Παντελής Δ. Γερασίμου

 

 

 

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Μηνιαίο αρχείο ειδήσεων

randomness