Ο Οττ Τάνακ προηγείται μετά τη δεύτερη μέρα του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις
Ο Οττ Τάνακ με Hyndai i20 προηγείται στη Γενική Κατάταξη του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας του εθνικού μας αγώνα ο οποίος από τις πρώτες κιόλας Ειδικές της Παρασκευής (27/6) επιβεβαίωσε τη φήμη του ότι πρόκειται για έναν από τους πιο δύσκολους και σκληρούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Ο Εσθονός οδηγός, μπορεί να μη σημείωσε τον πρώτο χρόνο σε καμία από τις έξι Ειδικές Διαδρομές της ημέρας, αλλά τα ιδανικά του πλασαρίσματα, σε συνδυασμό και με προβλήματα που αντιμετώπισαν άλλα πληρώματα, τον έφεραν στην πρώτη θέση Γενικής έχοντας συμπληρώσει μέχρι στιγμής 1 ώρα, 25 λεπτά, 7 δευτερόλεπτα και 4 δέκατα αγωνιστικού χρόνου.
Μόλις 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ, βρίσκεται ο ομόσταυλός του στη Hyundai, Αντριάν Φουρμό, ο οποίος τα πήγε εξαιρετικά κατά τη χθεσινή μέρα μιας και σημείωσε τον πρώτο χρόνο σε τρεις Ειδικές Διαδρομές (Λουτράκι, Θήβα, Στείρι) ενώ τρίτος, στα 16,9 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, είναι ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Toyota Yaris ο οποίος ήταν ταχύτερος και στα δύο περάσματα από την Ειδική των Αγίων Θεοδώρων.
Πίσω από τον Γάλλο, ακολουθούν οι Έλφιν Έβανς (Toyota), Γκρέγκουαρ Μουνστέρ (Ford), Τακαμότο Κατσούτα (Toyota), Κάλε Ροβάνπερα (Toyota), Τιερί Νεβίλ (που ήταν ο ταχύτερος στην Ελάτεια) με Hyndai, Όλιβερ Σόλμπεργκ (Toyota) και Τζόσουα Μακέρλιν (Ford).
Πρώτος Γενικής από ελληνικά πληρώματα, είναι ο Ζουρντάν Σερδερίδης με συνολικό χρόνο 1:33.29,9.
Το Σάββατο (28/6), ο αγώνας συνεχίζεται με τρεις θρυλικές Ειδικές Διαδρομές, από τις οποίες τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν δύο περάσματα, οπότε συνολικά έχουμε άλλες έξι. Πρόκειται για την Παύλιανη (08:22/15:22), τις Καρούτες (10:05/17:05) και το Οινοχώρι (11:32/18:32).
Την Κυριακή (29/6) και τελευταία μέρα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις Ειδικές Διαδρομές σε Σμόκοβο (08:03/12:27) και τον θρυλικό “Ταρζάν” (09:05/14:15), από τις οποίες τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν δύο περάσματα.
*Δίπλα στις Ειδικές Διαδρομές του Σαββατοκύριακου, αναγράφονται οι ώρες των πρώτων αυτοκινήτων και στα δύο περάσματα.