Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Πρόταση του ΤΕΕ μειώνει το κόστος κατασκευής του δρόμου Καρπενήσι-Αγρίνιο κατα 300 εκ ευρώ !!

Μια νέα πρόταση του Τεχνικού Επιμελητηρίου που μειώνει το κόστος κατασκευής του δρόμου Καρπενήσι-Αγρίνιο κατα 300 εκ ευρώ , παρουσιάστηκε σήμερα σε εκδήλωση στην αίθουσα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, παρουσία του προέδρου του ΤΕΕ, Γιώργου Στασινού  και αυτοδιοικητικών της Αιτωλοακαρνανίας και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας . Το πόρισμα της ομάδας εργασίας  συστάθηκε αναφορικά με τη νέα χάραξη του δρόμου Αγρίνιο-Καρπενήσι.

Το «παρών» έδωσαν οι βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας, Θανάσης Παπαθανάσης (ΝΔ)  και Μίλτος Ζαμπάρας (ΣΥΡΙΖΑ), η βουλευτής Ευρυτανίας, Τζίνα Οικονόμου (ΝΔ), ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ευρυτανίας, Αριστείδης Τασιός, η αντιπεριφερειάρχης Δασικής Πολιτικής Κατερίνα Καλατζή , οι Δήμαρχοι Αγρινίου, Καρπενησίου και Αγράφων, Γιώργος Παπαναστασίου, Χρήστος Κακαβάς και Αλέξης Καρδαμπίκης, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας Νίκος Σουλιώτης , ο πρόεδρος του ΤΕΕ Αν. Στερεάς Θανάσης Λυκόπουλος , μηχανικοί και εκπρόσωποι φορέων τόσο της Αιτωλοακαρνανίας όσο και της Ευρυτανίας και της Στερεάς Ελλάδας.

 
Ο πολιτικός μηχανικός Φώτης Δημητρίου, μετά από σύντομους χαιρετισμούς στους οποίους άπαντες εκ των ομιλητών υπερτόνισαν την σημασία του έργου για την Αιτωλοακαρνανία και την Ευρυτανία, ανέλαβε την παρουσίαση του πορίσματος, κάνοντας πρωτίστως μία ιστορική αναδρομή αναφορικά με τον υφιστάμενο δρόμο, αναλύοντας την υφιστάμενη μελέτη για τα τμήματα που αυτή υπάρχει και ακολούθως παραθέτοντας την πρόταση για νέα χάραξη.
Με βάση τα όσα προτείνει η ομάδα εργασίας, ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου μειώνεται από τα 709.637.880 εκ. ευρώ στα 459.490.520 εκ. ευρώ.Εισηγείται την συνέχιση των εργασιών μέχρι την θέση Σταυρός με βάση την υπάρχουσα μελέτη καθώς και την ολοκλήρωση της μελέτης και έναρξη των έργων του 1ου τμήματος της Νέας Ε.Ο.
 

Το σύνολο του δρόμου θα διαθέτει διατομή , ενώ σύμφωνα με τους μελετητές θα απαιτηθεί σύγχρονη γέφυρα στον Μέγδοβα ποταμό (εκεί όπου υφίσταται μία σιδερένια bailey ανάντη του σημείου της προτεινόμενης γεφύρωσης). Στη συνέχεια θα απαιτηθεί η κατασκευή σήραγγας με έξοδο μετά τον οικισμό Nόστιμο. Με βάση το πόρισμα θα αξιοποιηθούν και τα καλής κατάστασης τμήματα του δρόμου Καρπενήσι – Προυσός.

Την ομάδα εργασίας, αποτέλεσαν οι Φώτης Δημητρίου, Πολιτικός Μηχανικός, Νικόλαος Mασiκας, Πολιτικός Μηχανικός, Αριστείδης Παπαβασιλεioυ, Πολιτικός Μηχανικός, Λάμπρος Tαφίλης, Πολιτικός Μηχανικός και Δημήτριος Τζιώλης, Aγρovόμoς & Toπoγράφoς Μηχανικός.

Φωτογραφίες

    

 

Απόψεις

Μπορεί όλες οι δημοσκοπήσεις να καταγράφουν την αδιαμφισβήτητη πρωτοκαθεδρία της Ν.Δ. στην εκτίμηση ψήφου και την υπεροχή του Κ. Μητσοτάκη, ωστόσο κάποιοι κυβερνητικοί...
randomness