Σε εγρήγορση καλούν οι Δήμαρχοι Αμφίκλειας - Ελάτειας, Δελφών και Αράχωβας για την παραχώρηση του Χιονοδρομικού Κέντρου στο ΤΑΙΠΕΔ
Οι εκλεγέντες Δήμαρχοι Δελφών, Αμφίκλειας – Ελάτειας και Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας, Θανάσης Παναγιωτόπουλος, Γιώργος Γώγος και Γιάννης Γεωργακός αντίστοιχα συναντήθηκαν στην Άμφισσα προκειμένου να συζητήσουν το φλέγον θέμα της λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού και της πρόσφατης ανακοίνωσης περί της μεταβίβασής του στο Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ.
Κοινή συνισταμένη και των τριών αυτοδιοικητικών είναι ότι διαφωνούν με την χωρίς καμία διαβούλευση και ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας διαδικασία παραχώρησης του Χιονοδρομικού στο Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ.
Η θέση των Δημάρχων όπως εκφράστηκε στη σύσκεψη που εγινε είναι ότι η συγκεκριμένη εγκατάσταση δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται αποκλειστικά με κριτήρια κερδοφορίας, αλλά οφείλουν όλοι να λάβουν υπ’ όψιν τους και τα πολλαπλάσια έμμεσα οφέλη που προκύπτουν τόσο για τις παραπαρνάσσιες περιοχές, όσο και για την εθνική μας οικονομία.
Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα μας, στο φύλλο του Σαββάτου 14 - Κυριακής 15 Ιουνίου.



Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

