Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Θαυματοποιοί στην πολιτική δεν υπάρχουν !

Οπως είναι γνωστό θαυματοποιοί δεν υπάρχουν στην πολιτική . Γι αυτό δεν μπορούμε να δεχτούμε οτι στο θέμα του σιδηρόδρομου αλλά και των αλλων προβλημάτων που προκλήθηκαν απο τα ακραία καιρικά φαινόμενα στο οδικό δίκτυο της Στερεάς και της Θεσσαλίας , συντελέστηκε κάποιο θαύμα που φέρει την υπογραφή της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και μέσα σε ενα μήνα ετοιμάστηκαν ολα για την κατασκευή των εργων αποκατάστασης των ζημιών που εχουν υποστεί οι δύο Περιφέρειες απο τη θεομηνία Ντάνιελ . Καλό είνια επομένως η νέα πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Υποδομών να υπενθυμίζει και το εργο των προκατόχων της . Τα γράφουμε ολα αυτά με αφορμή τη χθεσινή εκδήλωση στο Διοικητήριο της Περιφέρειας Θεσσαλίας στη Λάρισα, για την υπογραφή των συμβάσεων μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και των αναδόχων εταιρειών.
Η υπογραφή των συμβάσεων των εν λόγω έργων αφορούν αποκαταστάσεις υποδομών μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που προκάλεσαν τα φαινόμενα Daniel και Elias στις Περιφέρειες Θεσσαλίας και Στερεάς .
Οπως ειπώθηκε απο τους υπουργούς και υφυπουργούς τα σημαντικά αυτά έργα, θα υλοποιηθούν εντός του επόμενου 15μηνου, με βάση το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών . Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε και γνωρίζουμε τις χρονοβόρες διαδικασίες για την υλοποίηση των εργων , δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση ετρεξαν ολα τόσο γρήγορα τους τελευταίους μήνες μετά τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης . Γι αυτό θα συμφωνήσουμε με τον πρώην υπουργό Υποδομών Χρήστο Σταικούρα ο οποίος μας υπενθύμισε τα προφανή . Οτι δηλαδή η αποκατάσταση των προβλημάτων στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο απο Δομοκό μέχρι Λάρισα ηταν ''μία πρωτόγνωρη, πολυσύνθετη και δύσκολη διαδικασία, 44 βημάτων τους προηγούμενους 18 μήνες, με τη συμμετοχή στελεχών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υπό τον συντονισμό του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιου για θέματα υποδομών Νίκου Ταχιάου, της τοπικής αυτοδιοίκησης και των αναδόχων εταιρειών, σε μία τεράστια γεωγραφική έκταση και υψηλού προϋπολογισμού '' .

Διαδικασία, για την οποία απαιτήθηκε οπως ανέφερε , ειδική νομοθετική διάταξη και Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου, και που περιλάμβανε – μετά την υποχώρηση των συνεπειών των φαινομένων – αλλεπάλληλες επιτόπιες αυτοψίες σε 2 χρονικές φάσεις όπου καταγράφηκαν αναλυτικά στοιχεία για περίπου 1.500 σημεία αστοχιών από τεχνικά κλιμάκια των υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και των Περιφερειών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, ευρείες και συνεχείς συσκέψεις και διαβουλεύσεις με συμμετοχή Περιφερειαρχών και Δημάρχων των περιοχών που επλήγησαν.

Κάποιοι ομως επιμένουν να ...ψάχνουν για θαυματοποιούς στην πολιτική . Προφανώς οι λόγοι είναι καθαρά επικοινωνιακοί .

                                                                                                                                                                                                                 Χρήστος  Αλεξανδρής

                                                                                                                                                                                                                       Δημοσιογράφος

 

Απόψεις

Του Δημήτρη Γ. ΜπράνηΕρευνητήΠολιτικού και Κοινωνικού Σχολιαστή Ι. Ο 5ος ΜΗΝΑΣ !!!Α΄. Μάϊος, ή κοινώς Μάης. Είναι ο 5ος μήνας του έτους κατά το Ιουλιανό και...

Κόσμος