Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Εξ... άρσεις!!! Φουσκωμένος ο λογαριασμός...

• Ενδιαφέρον το αρθρο του συμπολίτη μας τοπογράφου-μηχανικού Στέλιου Ζαχαρόπουλου για το εργο του Ε-65. Εχω την εντύπωση οτι για πρώτη φορά επιχειρείται μια τόσο εμπεριστατωμένη ανάλυση για ενα εργο που κόστισε πολύ περισσότερα χρήματα απο αυτά που είχαν προϋπολογιστεί και ενα εργο που απασχόλησε για πολύ μεγάλο διάστημα την επικαιρότητα λόγω των συνεχών αλλαγών στα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης του. 

Το εργο εχει γίνει αντικείμενο πολιτικής και επικοινωνιακής εκμετάλευσης τα τελευταία χρόνια απο τους πολιτικούς των κυβερνήσεων του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Δημοκρατίας. Κάθε φορά που το επιθεωρούσε ενας υπουργός τα εβρισκε ολα καλώς καμωμένα. Ουτε κουβέντα για το πόσο τελικά θα κοστίσει το εργο στους Έλληνες φορολογούμενους.

Ερχεται ομως ενα αποκαλυπτικό αρθρο του συμπολίτη μας Στέλιου Ζαχαρόπουλου και φέρνει στο φώς τον φουσκωμένο λογαριασμό. Ο αρθρογράφος επικαλείται σχετική  Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, που δημοσιεύτηκε το 2018, σύμφωνα με την οποία φέρεται να είχε μειωθεί κατά 55% το αντικείμενο του εργου και το κόστος ανά χιλιόμετρο να είχε αυξηθεί κατά 47%.

Αυτό είχε ως συνέπεια οι φορολογούμενοι να επιβαρυνθούν με επιπλέον 413 εκ. ευρώ, σε σύγκριση με τους αρχικούς υπολογισμούς, πληρώνοντας δηλαδή δαπάνη 20,20 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο οδοστρώματος.

Ευλόγως ο κ. Ζαχαρόπουλος διερωτάται: Ποιοί είναι οι λόγοι που το κόστος των έργων κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Ε65 καταλήγει, όπως φαίνεται, να είναι πολύ υψηλό; Οι αρμόδιοι αλλά και οι πολιτικοί μας -κυβερνώντες ή αντιπολιτευόμενοι- δε νοιώθουν την ανάγκη για έναν ειλικρινή απολογισμό, σε σχέση με τα αυτονόητα;

 

 

    

 

randomness