Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Με κλιμάκιο της ΕΡΓΟΣΕ συναντήθηκε ο Δήμαρχος Λαμιέων Νίκος Σταυρογιάννης --Προτεραιότητα τα αντιπλημμυρικά

Τα προβλήματα που εχουν προκύψει απο την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής  απασχόλησαν την σημερινή συνάντησή  του Δημάρχου Λαμιέων  Νίκου Σταυρογιάννη  με κλιμάκιο της ΕΡΓΟΣΕ . 

Στη συνάντηση που εγινε στο γραφείο του Δημάρχου στη Λαμία τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ αναφέρθηκαν στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του εργου ενω στη συζήτηση τέθηκε και το ζήτημα της  αντιπλημμυρικής θωράκισης της κοινότητας Κόμματος καθώς με τις βροχοποτώσεις δημιουργούνται  προβλήματα απο τις υπερχειλίσεις του ποταμού Σπερχειού. Πρόκειται για   χρόνιο πρόβλημα που απασχολεί τους κατοίκους της περιοχής.  

Επίσης στη συνάντηση τέθηκε και το θέμα   της  ασφαλτόστρωσης του δρόμου που συνδέει τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου με τις τοπικές Κοινότητες Κομποτάδων., Κωσταλεξίου και Μεξιατών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην συγκοινωνία τους λόγω των έργων που γίνονται στον ΣΣ Λιανοκλαδίου με την χάραξη της νέας γραμμής.

Στην συνάντηση εκτός του Νίκου Σταυρογιάννη και Υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου συμμετείχαν ο Βουλευτής και πρώην πρόεδρος  του ΤΕΕ Ανατολικής Στερεάς Αποστόλης Καραναστάσης , ο νέος Διευθυντής Έργων της ΕΡΓΟΣΕ Κωνσταντίνος Βενετσανάκος και μηχανικοί της ΕΡΓΟΣΕ.

Μετά το τέλος της συνάντησης τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ μαζί με το Δήμαρχο και τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας  επισκέφθηκαν   την περιοχή όπου εκτελούνται τα εργα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής  προκειμένου οι τεχνικοί της ΕΡΓΟΣΕ να έχουν συνολική εικόνα του μεγέθους του προβλήματος.

Η γενιά έργων που ξεκίνησε από το 2011 μέχρι το 2014 αναμένεται να κορυφωθεί το διάστημα  2017 - 2019. Με την απόδοση αυτών των έργων, για πρώτη φορά η χώρα θα έχει ένα λειτουργικό, μοντέρνο δίκτυο, με διπλή γραμμή και ηλεκτροκίνηση και σε κάποιες περιοχές αναβαθμισμένο τοπικό δίκτυο.
Το βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας  οπως εξήγησαν τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ χωρίζεται σε δύο  βασικούς διαδρόμους. Ο πρώτος είναι ο διάδρομος Αθήνα-Θεσσαλονίκη που περιλαμβάνει και τους κλάδους προς Ειδομένη και Προμαχώνα και ο δεύτερος διάδρομος είναι ο Αθήνα-Πάτρα που περιλαμβάνει και το δίκτυο της Αττικής.
Σύμφωνα με την ενημέρωση απο τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ  σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται το έργο-σκούπα στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός μήκους 106χλμ που ολοκληρώνει έργα 20ετίας. Περιλαμβάνει την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης . Αξίζει να σημειώσουμε οτι πριν λίγους μήνες συγκεκριμένα τον Μάρτιο κλιμάκιο της ΕΡΓΟΣΕ με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο  Θάνο Βούρδα είχε επισκεφθεί ξανά την περιοχή επιθεωρώντας  τότε  την νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων από την Τιθορέα ως το Δομοκό, για να διαπιστώσει την πρόοδο των έργων που εκτελούνται. 
Σε σύσκεψη μάλιστα που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο της Τιθορέας καθορίστηκαν όλα τα χρονοδιαγράμματα που αφορούν την εξέλιξη του έργου. Το τμήμα από την Τιθορέα ως το Λιανοκλάδι θα έχει ολοκληρωθεί ως την άνοιξη του 2017 και το τμήμα από το Λιανοκλάδι ως το Δομοκό ως το τέλος του ίδιου έτους. Το συγκεκριμένο έργο θα μειώνει κατά 50 λεπτά το χρόνο της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη. 
 

 

randomness