Το μόνο φθηνό αγαθό για τον καταναλωτή είναι το νερό
Γράφει ο Παναγιώτης Βασιλείου
☛ Δεν φθάνει που έχουμε σε όλες τις παροχές ρεύμα, τηλέφωνο, τράπεζες πολύ ακριβές τιμές (σε σχέση με τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο), έχουμε και την λειτουργία των παρόχων με χαρακτηριστικά καρτέλ που χρεώνουν ακόμη και τα δικά τους λάθη στο πελάτη.
Σε πρόσφατο ταξίδι στην ακριτική Λέσβο, λόγω γειτνίασης με την Τουρκία χρεώθηκε στο λογαριασμό η περιαγωγή. Χρεώθηκε στο λογαριασμό το ποσό των 11€. Γνωρίζοντας ότι ένα τηλεφώνημα στην «εξυπηρέτηση πελατών» κοστίζει με το καλημέρα 0,23 λεπτά απευθύνθηκα στο κατάστημα. Το κατάστημα με ενημέρωσε ότι για το θέμα μου πρέπει να απευθυνθώ τηλεφωνικά στην εξυπηρέτηση πελατών. Το έκανα. Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά έθεσα το ερώτημα στο άτομο που με εξυπηρετούσε. Για ποιο λόγο για ένα σφάλμα που δεν είναι δικό μου και το κατάστημα δεν με εξυπηρετεί πρέπει να πληρώσω το κόστος επικοινωνίας. Αφού με κατακεραύνωσε με έντονο ύφος μου απάντησε ότι μπορώ να στέλνω e-mail στο support και αυτό είναι δωρεάν. Τώρα τι έγινε όταν άλλη φορά έστειλα e- mail , αυτό είναι άλλη ιστορία.
Στους λάτρεις της ασύδοτης ιδιωτικοποίησης που μισούν ότι είναι δημόσιο, να υπενθυμίσω ότι το μόνο φθηνό αγαθό για το καταναλωτή είναι το νερό που ακόμη το διαχειρίζεται το Δημόσιο.
Ακόμη, γιατί και εδώ όλα έτοιμα είναι για την παράδοση της εκμετάλλευσης σε ιδιωτική εταιρεία γαλλικών συμφερόντων.